İstanbul’un Oksijenini Bitirme Girişimim

May 27th, 2007 | By | Category: Kültür Sanat, Türkiye, Yaşam, Yorum

Biraz önce uzun uzun yazmıştım sonra birden durdum ve baktım yazılanlara sonra o kadar yazıyı düşünmeden sildim. Bu yazıda İstanbul evet, yazının konusu İstanbul’u İstanbul yapan şey Ayrılık. Ayrılıklar şehri İstanbul’da gecen sürelerde İstanbul’un oksijenini bitirme girişiminde itiraf etmem gerekirse bulundum. Fakat üzülerek söylemem gerekirse başarısız oldum sanırım tam anlamı ile konsantre olamamış durumdaydım.  İnsanlar bazen karşısındaki insanların düşünme gücünü kücümseyebiliyor. Mesela farzediyorum bir sevgiliniz var ve siz terk edileceginizi anladıgınızda ayrıldıgınızda sizin karşınıza degişik boyutlarda o mevzuyu koyabilirler. Bu konu biraz komplex fazla deşmemem gerek zaten mevzuya da dalmıyorum. Şimdi mevzu bahis konu bugun otobuste gelirken bir haber dikkatimi cekti evrim teorisi ile alakalı. Hala maymundan geldigini sanan insanlar oldugunu görünce hayli kızdım ve biraz güldüm. Bende kendi capımda burada sayın Darwin’in evrim teorisinin cürütmek istedim.

 

Evet ben bir doktor degilim insan fizyolojisinden hiç mi hiç anlamam ama düşüncesel olarak bi kaç yorum getirebilirim. Darwin amca Evrim Teorisinde insanların ilk zamanda maymun oldugunu zamanla beyinlerinin güclendigini yüzyıllarca süren gelişim evresinden sonra en yüksek zekaya almanların eriştigini söylüyor. Darwin amca teorisinde Amerikadaki siyahi insanların yani zencilerin evrim teorisinde yarı yolda kaldıgını felan söylemişti. E o zaman o zenciler şu an yani Amerika zencileri hala moron gibi birşey olması gerekirdi ama bakıyoruz adamlar biz kadar zeki. Demekki hiçte öyle degilmiş yani anlaşılan darwin amca işkembeden sallamış. Ben burada yazmayı seviyorum bir gazetede felan yazsam kurumları incitme gibi korkum olabilirdi ama burada hiç bir kurum umrumda degil free ve yanlızım. Siteye ayda gelen 100.000 civarı insanda öyle rahatca yazmış oldugum yazıları okuyabiliyor.  Başka bir konuda otoüste gelirken ”Güneş” gazetesi aldatan kadınlar yeriydi ya arkadaş düşünmeden edemiyorum sanırım bu güneş gazetesi misyonerlik çalışması yapan bir gruba ait. Ya nasıl olurda böyle bir yazı dizisi olabilir akıl mantık işi degil. Yazıyı şöyle bir okudum baya bi kızdım ama o tarz bir calışmaya imza atan kuruluşa küfür etmedim, cidden etmedim 🙂 Tamam sorun yok o gazeteyide okuyanda suc zaten. Biraz sonra oraya bir mesaj yazacam yani mail atacam sizde mail atıp bu tarz bir calışmanın Türk aile yapısına aykırı oldugunu yazmak isterseniz yasemin.ilan@gunes.com buradan yazabilirsiniz.

15 comments
Leave a comment »

  1. ödev konusu

  2. Türk ailesine aykırı bir durum yok insanoğlunun içinde herzaman altadma ve aldanma duygusu vardır.Bu Türk veya yabancı insan olarak adlandırılamaz insan herzaman insandır ve herzaman da aldatır.Aldatmam diyen aldatır.

  3. benhakanı severken ondan başkasına aşık oldum bendealdatım ve şimdi özür diliyoru eminim halen beni seviyor ne olur affet beni

  4. bence herkes aldatır bütün insanlar neden derseniz insan oglu çi sütemmişdir valladaaalin amin

  5. 15.05.2008 günlük gazetenideki yazınıza cevabım. o hanfedi eşi salih beye en başından beri yalan söylemiş ve karşılıgını almış. bence eşini aldatması ve sonradan pişman olması kesinlikle kabul edilemez. Canım TÜRKİYEM nereye gidi halimize bi bakın.!!! şu ata sözünüde hatırlatmakta fayda var. HAYATTA NE EKERSEN ONU BİCERSİN.!!!

  6. ben sızın yazılarınızı cok begenıyorum bazen ıcınnde kendımı buluyorumısınızde
    ınsallah cok basarılı olur sunuz

  7. ben sızın yazılarınızı cok begenıyorum bazen ıcınnde kendımı buluyorumısınızde
    ınsallah cok basarılı olur sunuz

  8. arkadaşlar bence kendi kendinize sorun yapıyorsunuz … Kimin ne yaptığı yada ne yapmadığı hiç birimizi ilgilendirmez bu gazeteden yada o sayfasından rahatsız oluyorsanız gazeteyi almassınız okumassınız türkiyede sadece o gazetemiz yok onun için hem kendi düşüncemize hemde başkalarının düşüncesine saygılı olalım … Bende onaylamıyorum ama ilgilenmiyorumda sizde tatlı canınızı sıkmayın hoşçakalınnn cici bakın kendinize :):):)

  9. slm ben bahar sizsin yazılarınızı çok beyeniyorum tabiki insanların böyle şeyler yaşamazsı hoşuma gitmiyo ama kendime ipret alıyorum ve gercekten yazılarınız çok güzel
    aslında insanlar hakında yorum yamak bize duşmez eyer bu yazımı okur sanız sizinle tanişmayı çok isterim

  10. slm ben bahar sizsin yazılarınızı çok beyeniyorum tabiki insanların böyle şeyler yaşamazsı hoşuma gitmiyo ama kendime ipret alıyorum ve gercekten yazılarınız çok güzel
    aslında insanlar hakında yorum yamak bize duşmez eyer bu yazımı okur sanız sizinle tanişmayı çok isterim

  11. slm ben bahar sizsin yazılarınızı çok beyeniyorum tabiki insanların böyle şeyler yaşamazsı hoşuma gitmiyo ama kendime ipret alıyorum ve gercekten yazılarınız çok güzel
    aslında insanlar hakında yorum yamak bize duşmez eyer bu yazımı okur sanız sizinle tanişmayı çok isterim

  12. slm ben bahar sizsin yazılarınızı çok beyeniyorum tabiki insanların böyle şeyler yaşamazsı hoşuma gitmiyo ama kendime ipret alıyorum ve gercekten yazılarınız çok güzel
    aslında insanlar hakında yorum yamak bize duşmez eyer bu yazımı okur sanız sizinle tanişmayı çok isterim

  13. merhaba ben gamze

  14. Bakıyorum hayranların çok aşkım 😉

  15. This arcitle went ahead and made my day.

Leave Comment