Otelforum.com – Otel Forum

May 30th, 2008 | By | Category: Kültür Sanat, Projeler, Site tanıtımları

Kuşadasında ki tatilimden sonra bir süre tatil üzerinde çok fazla araştırmalar yaptım. Bu araştırmalar sırasında ülkemizin ne kadar güzel oldugunu ve bu güzelligi ne kadar daha çok kişiye ulaştırabilecegimizi düşündüm. Sonunda Kültür Bakanlığına gittim ama hiç bir şey olmadı. Zamanla kendim bazı çalışmalar yaptım bu çalışmaları burada sizler biliyorsunuz. Son yayına giren site ise yine bir forum oldu. Kişilerin bir birleri ile İnternet üzerinden yardımlaşabildigi bir site. Site adını otelforum.com olarak belirledik ve Otel Forum ile otel dünyasına açıldık. Henüz çok yeni olan forum sitesi zamanla çok fazla kitleye ulaşacagını biliyoruz. Sizde yaşadıgınız anıları kişiler ile paylaşmak isterseniz www.otelforum.com adresine giriş yaparak oradan ziyaretcilere aktarabilirsiniz.

7
Kimler Neler Demiş?

avatar
7 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
5 Comment authors
suat güvenbahar seçkinMustafa SahinSoul_Eraseradmin Recent comment authors
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
soul_eraser
Ziyaretçi

üstad fazla uğraşmadan kısa bir arama sonucu sana ulaştım 🙂 fazla zamanını almak istemiyorum.Senden bir konuda yardım istiyorum.Esasında böyle bir yükümlülüğün yok ve yürü git len hadi de diyebilirsin 😀 Eğer öyle dersen yapacak bişey yok 🙂 Editör olduğunuz bölüme sanırım 4. başvurumu yaptım üstad bu sabah.Sitemi onayla veya onaylama o konuda bişey demiyorum.Senden istediğim sadece vaktin olurda bigün burada yazı yazarken 2 satırda olsa bana bir açıklama yazarsan hatamı düzeltmem için minnettar olurum.daha önce imamhatiplim.net isimli sitem dmoz’da kabul edilmişti sonradan ben o ismi devrettim ve içeriğim aynı olarak hatta ilave bölümler açarak yeni bir site ismiyle devam ediyorum.Profilimde… Read more »

Soul_Eraser
Ziyaretçi

Tekrar Merhaba. Taşınmanın zorluğunu bilirim,heleki bir şehirden diğerine Allah kolaylık versin. index konusunda haklısınız uzun süre koyup koymama konusunda bende tereddüt ettim ve genelde site direk forum sayfamla açılıyordu index’i ekleyelide fazla olmadı ama bu uyarınızdan sonra kaldırdım. 🙂 Ziyaretçilere kapalı olması konusunda hem haklı hemde haksız olduğunuzu düşünüyorum.Sebebi olaya ziyaretçi açısından bakınca genel olarak hoş bi durum değil tamamen ziyaretçilere açık olması kullanıcıların menfaatine ama ülkemizdeki durumu sizde biliyorsunuz bizler Teşekkür etmeyi,emeğe saygı göstermeyi hala öğrenememiş bir milletiz.Yaklaşık 2 yıldır yayında sitem ve bu süreçte tamamıyla ziyaretçiye açık olduğu dönemlerde hiç az değildi ama ne hikmetse bu dönemlerde siteme… Read more »

Mustafa Sahin
Ziyaretçi

Üstad,

Bu benim sitem niye onaylanmiyor peki http://www.komik-fikralar.com . Yogunluktan mi yoksa uygun olmayan bir durumdan mi ?

Saglicakla kal.

bahar seçkin
Ziyaretçi
bahar seçkin

yaa bn alanyada dream garden suıt hotel diye biryere gittim hatta şimdi ordan yazıyorum bu kadar iğrenç bi yer olamaz internet sitesinden bulduk http://www.tatilbudur.com zaten giriş sayfansında da var böle irenç rezalet bi yer hayatımda görmedim fakat erken rezervasyon yaptırdığımız için iptal de edemedik ucuz diye gitmeyi düşünenler varsa bence vazgeçsin hem yol masrafı oluyor hemde çektiğiniz rezillik yanınıza kalıyor yemekleri rezalet odalara girdiğimiz tavan dahi akıyodu daha odada priz dahi yok klimalardan bazıları çalışıyor fakat bazıları ise sıcak üflüyor varmı böyle bişey aynı zamanda duş almak istediğinizde su ya buz gibi yada kaynar akıyor havuz desenis havuz denen bişey… Read more »

suat güven
Ziyaretçi
suat güven

bana, bol sportif aktivitesi bulunan ve müşterilerin tercihlerine göre günlük program yapan birkaç otel ismi verebilir misiniz?